West Australie Luxe Groepsreis voor Sing

Travel the world

Actuele reisinformatie rondom het coronavirus

Laatste update 08.10.2020

Reizen laat grenzen vervagen en stelt je open voor andere culturen. Het verruimt je blik en zorgt voor verbinding. Helaas heeft het coronavirus een enorme impact op de reiswereld. De verbinding die we normaliter met onze reizen proberen te maken is nu betekenisvoller dan ooit. Juist nú moeten we verbinding blijven voelen met elkaar; met onze gezinnen, families, vrienden, buren, collega’s en in ons geval ook met al onze partners wereldwijd. Alleen door samen te werken kunnen we elkaar straks weer ontmoeten, onze horizon verbreden en herinneringen maken die ons bijblijven.
 

We staan in nauw contact met onze reizigers om hen in deze onzekere situatie zo goed mogelijk te informeren, het regelwerk uit handen te nemen en bij te staan. Voor de algemene en meest actuele reisinformatie rondom het coronavirus kunt u op deze pagina terecht.

De informatie wordt (indien nodig) dagelijks aangepast, zodat u continu op de hoogte bent. Mocht u een reis bij ons geboekt hebben en de situatie verandert dusdanig dat dat invloed heeft op uw reis, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Let op: we contacteren al onze reizigers op volgorde van vertrekdatum.


Informatie voor als u binnenkort met ons op reis gaat

De hele wereld wordt diep geraakt door het coronavirus. Ook wij voelen direct de gevolgen van de gesloten grenzen en noodzakelijke stappen die wereldwijd worden genomen om het coronavirus terug te dringen.
 

Reizen t/m 31 december 2020

Helaas is het vrijwel onmogelijk om uw reis tot en met 31 december nog uit te voeren en ervoor te zorgen dat u de ervaring krijgt die we u zo graag gunnen. Voor alle reizigers geldt echter wel dat we er álles aan (gaan) doen om jullie reis uit te voeren in de toekomst. Hiervoor staan we in nauw contact met onze partners op onze bestemmingen en de luchtvaartmaatschappijen waar we mee samenwerken. We vinden het heel belangrijk om elke reiziger individueel te spreken en samen naar een oplossing te zoeken.
 

Reizen t/m 31 december 2021

Heeft u bij ons een reis geboekt met vertrekdatum na 31 december 2020, dan houden we u uiteraard op de hoogte. Wij willen graag zo flexibel mogelijk met u meedenken in het omboeken en/of uitstellen van uw reis. Uiteraard staat het u vrij om zelf te annuleren, echter zijn daar de reguliere annuleringskosten aan verbonden.
 

Omboeken of uw reis uitstellen

Als reisorganisatie is het voor ons heel belangrijk dat u met een goed gevoel op reis gaat. Maakt u zich ondanks dat het veilig is om naar uw bestemming af te reizen tóch zorgen, dan kunnen wij uw reis omboeken of uitstellen. Dit geldt voor alle reizigers, ongeacht op welke datum u vertrekt. Daarbij willen we zo coulant mogelijk met de bijkomende financiën omgaan en zullen alles op alles zetten zodat we u als reiziger niet op kosten jagen. Met deze regeling wijken we, in positieve zin, af van de ANVR-reisvoorwaarden. Wat de kosten zijn, hangt echter geheel van de situatie en type reis af. We doen er alles aan om dit zo voordelig mogelijk voor onze reizigers te laten uitpakken. Uiteraard gaat dit allemaal in nauw overleg tussen u en uw bestemmingsexpert.


Geldzaken
Over uw geld hoef u zich géén zorgen te maken. Traveleers is een financieel gezond bedrijf en we zijn bovendien aangesloten bij de SGR. Mocht er tóch een situatie ontstaan die ons bestaan in gevaar brengt, dan dekt de SGR te allen tijde uw uitgegeven reissom. Doe dus vooral uw eventueel openstaande aan- of restantbetalingen. Als betalingen nu niet plaatsvinden, zijn wij genoodzaakt om dit als een annulering te behandelen en worden er annuleringskosten aan u doorberekend.

Vragen beantwoorden

We begrijpen maar al te goed dat er veel vragen zijn en proberen deze zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. We willen u vragen om ons de tijd te geven om voor alle individuele reizigers de juiste informatie te vergaren, zodat we iedereen tijdig en goed kunnen helpen. 

In de tussentijd zijn onze gedachten bij iedereen die direct of indirect te maken hebben met de gevolgen van dit virus en we hopen dat we door een goede samenwerking en solidariteit met elkaar uit deze crisis komen. Weet dat al onze bestemmingsexperts zich enorm betrokken voelen bij onze reizigers en iedereen zullen bijstaan waar nodig. Laten we in deze bizarre tijd goed naar elkaar omkijken en vooral lief zijn voor elkaar. We blijven positief en we durven te dromen.


 

Informatie voor als u een reis wilt boeken

Als u weer klaar bent om te reizen, zijn we er om u te ondersteunen.


Boek met vertrouwen

Kleiner is beter
Onze groepen zijn altijd klein geweest (meestal 12 reizigers) om verbindingen aan te moedigen, toegang te krijgen tot plaatsen die door grotere groepen over het hoofd worden gezien en om u voldoende persoonlijke ruimte te geven.

 

Privéritten
Exclusief gebruik van privévervoer (behalve vliegtuigen).

 

Meer "persoonlijke" ruimte
Alle kamers op reis zijn tweepersoons- of eenpersoonskamers en hebben een eigen badkamer (m.u.v. 1 nacht trekking in Nepal en 1 nacht nipahut in Filipijnen).

Kosteloos omboeken
Wanneer u een boeking maakt voor een van onze groepsreizen met vertrek tussen 1 januari 2021 en 31 december 2021 mag u het landarrangement tot 60 dagen voor vertrek kosteloos omboeken naar een latere datum. Die latere datum moet binnen twee jaar na de oorspronkelijke vertrekdatum liggen. Indien u ook de vlucht bij ons boekt belasten wij de eventuele kosten die de luchtvaartmaatschappij in rekening brengt voor het omboeken aan u door. Indien gewenst, kunt u bij ons altijd enkel het landarrangement afnemen of boeken we de vlucht pas op een later moment.

 

Optie plaatsen

Er is bij ons altijd de mogelijkheid om vrijblijvend een optie te plaatsen. Dan spreken we samen een datum af waarop we gaan kijken of de reis uitvoerbaar is.

Refund protect (optioneel)
Bent u bang dat uw reis misschien niet door kan gaan door onverwachte omstandigheden waar u geen controle over heeft? U kunt bij ons de 'Refund Protect' afsluiten. Dit is een terugbetaalgarantie opgebouwd uit een zeer uitgebreide allrisk annuleringsverzekering in combinatie met een Covid-19 dekking. Door uw normale boeking om te zetten naar een terugbetaalbare boeking, kunt u dus ook een terugbetaling aanvragen op grond van het corona virus. Neem contact met ons op via info@traveleers.nl voor alle geldige terugbetalingsredenen. De premie bedraagt 6% van uw reissom.



Situatie per bestemming

Wij proberen de inreisverboden zo up to date mogelijk te houden. Wij zijn hierin echter afhankelijk van de lokale regeringen die, net als hier in Nederland, continu afwegingen maken om maatregelen zoals het toestaan van vluchtverkeer te versoepelen. Bij veel landen staat dat het inreisverbod in principe (voorlopig) voor onbepaalde tijd geldt. 
Laatste update is van 8 oktober 2020.

 

Australië
Voor Australië geldt momenteel een inreisverbod voor onbepaalde tijd.

Balkan
Voor Bosnië en Herzegovina geldt dat u bij aankomst een bewijs van een negatief COVID-testresultaat moet laten zien. Deze mag niet ouder zijn dan 48 uur. Na een verblijf in Bosnië en Herzegovina wordt u gevraagd om bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine te gaan.

 

Voor Kroatië geldt momenteel code oranje en wordt u gevraagd om bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine te gaan. Op dit moment wordt u zonder beperkingen toegelaten in Kroatië als u een bewijs van reservering van de accommodatie bij u heeft.

Voor Montenegro geldt momenteel code oranje en wordt u gevraagd om bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine te gaan. Op dit moment wordt u zonder beperkingen toegelaten in Montenegro.

Slovenië heeft reisbeperkingen ingesteld alleen voor inwoners uit Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht, of voor reizigers die naar Slovenië vertrekken vanuit deze drie provincies. Voor reizigers (dus inwoners van, of reizigers vertrekkend uit) andere Nederlandse provincies gelden – op dit moment – geen reisbeperkingen. Bent u woonachtig in de provincie Noord-Holland, de provincie Zuid-Holland of de provincie Utrecht, of start uw reis naar Slovenië vanuit 1 van deze 3 provincies, dan geldt het volgende: U hoeft NIET in quarantaine als u bij aankomst in Slovenië een negatieve PCR-COVID-19 testuitslag kunt laten zien. De test mag niet ouder zijn dan 48 uur (moment testafname) en moet zijn afgegeven door een erkend instituut in een Schengenland.

Filipijnen
Voor de Filipijnen geldt momenteel een inreisverbod voor onbepaalde tijd.


Griekenland
Voor de Griekse Eilanden geldt momenteel code oranje en wordt u gevraagd om bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine te gaan. Het Griekse schiereiland Peloponnesos en het Griekse vasteland is momenteel nog wel code geel.

Nepal

Door het toenemende aantal infecties met het coronavirus worden sinds 14.03.2020 bij binnenkomst tijdelijk geen visa meer verstrekt. Bovendien moeten alle reizigers een 14-daagse quarantaine ondergaan. Dit geldt tot ten minste 16.10.2020. Bepaalde delen van Nepal bevinden zich momenteel in lockdown.

Zuid Afrika
Voor Zuid-Afrika geldt een inreisverbod voor reizigers uit Nederland met doel toerisme of familiebezoek. Vanaf 1 oktober mogen alleen reizigers uit Nederland die een geldig diplomatiek paspoort hebben, reizigers die voor zakelijke bezoeken of zij die een speciaal beroep uitoefenen, Zuid-Afrika inreizen. De reiziger die mag inreizen moet in het bezit zijn van een negatieve PCR-Covid-19 testuitslag, niet ouder dan 72 uur voor vertrek naar Zuid Afrika. Na een verblijf in Zuid-Afrika wordt u gevraagd om bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine te gaan
.

 

Wat als je de wereld zou kunnen veranderen door simpelweg de manier waarop je reist te veranderen?

4704 SV Roosendaal 
info@traveleers.nl


Openingstijden 
Maandag t/m vrijdag 09.30 - 17.30 uur
Zaterdag en in de avond op afspraak

KvK 74898256
BTW: NL229591073B01
Traveleers tevens handelend onder de naam United Travel